27 юли 2012

Flamingos



Опитвам се да се сетя за всичките 3 години (кога станаха! ) от както се занимавам с това хоби, дали съм срещала по-красива хартия от тази Art Deco Miami на Магнолия. Не съм, хора, не съм! Хем ми се плачеше като я рязах, хем срамота да ми стои в кутията, както много други купени и забравени. Всъщност, всички хартии на Магнолия са повече от прекрасни. Сдобих се с няколко броя от последната им есенна колекция и ги разглеждам, и пипам (страхотна текстура) на всеки кръгъл час. :)




Идеята в главата за този тефтер беше кристално ясна, де да можеш да кажа същото и за изпълнението. Исках да наслагам туфи с цветенца и листенца под буквите, като ги рамкирам по този начин, но май обърках дигиталният с натуралният скрап. :) Пак съм доволна. Искаше ми се снимките да бяха уловили повече от чара на това синьо-розово творение, но и така са прилични.

Предполагам е видно, че не е тефтер за всеки ден, който да се разнася в дамската чанта. Представям си го като "Dream Wedding Diary", където някоя бъдеща булка записва идеи, прави Tо- Dо листове и т.н.Големината му е 6 на 8 инча.




Отива в Etsy и Folksy, и се надявам да попадне на най-добрият собственик съвесем скоро.

Както споменах вчера в публикацията с рецептурниците ми свърши чипборда за кориците. Драма! И понеже съм в постоянно издирване на качествени, хубави заместители на Сизикските,поръчах от този полски магазин/производител http://www.scrapiniec.pl/.Обещавам да дам мнение в момента в който ги получа, ако и някой друг издирва. :)




Това за сега. До скоро!

8 коментара:

  1. Нана, много си ранобудна. :) Хартиите на Магнолия са наистина прекрасни. И аз си купих 5-6 листа, от мисля лятната им колекция, но не ми дава сърце още да ги нарежа.
    В този полския сайт си харесах разни неща, естествено до БГ не доставят, но никъде не мога да видя доставка до други страни от ЕС.
    Тефтерът е много нежен и красив! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Нереално красив е! Направо вълшебен!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Нана мила повече от уникален е този тефтер:))))Направо е вълшебен с тази хартия и всички елементи:))))Знам точно какво ти е било да разрежеш хартията:)))Аз понякога чувствам същото с някои от моите материали,макар да не са толкова красиви като тези:))))Наистина и аз се надявам да попадне в ръцете на някой ценител и вътре да се записват само позитивни неща:))))Супер е:)))Чакам отзивите не само за кориците,но и за магазина като цяло:)))Бързи ли са в доставката,коректни ли са и т.н.:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Аз за този тефтер вече се изказах, но и тук... малко са ми думите... прекрасен е!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Маги, unikorn-че, ще кажа за магазина, ако не тук във форума или във фейса. За сега положението е: поръчка направена на 18-ти (всичко беше налично), все още не е изпратена, но пък през ден ми пускат някакъв статус, който с гугъл преводач не мога да разгадая. Та седя и си чакам.

    Маги, нямат доставка от сайта конктректно до държава. Правиш акаунт, поръчваш и чакаш да се свържат с теб по мейла колко ще струва доставката. Плащането е с пейпал. Аз поръчах основно картони (25 на 20 см) и малко листи пълнители. Предполагам, че ще е тежка поръчка, за това исках да видя първо колко ще струва доставката и нататък, ако ми харесват да си правя сметката. 25 картона с 100 листа пълнител кариран 6.50 Евро. Не е зле.

    ОтговорИзтриване
  6. :) Благодаря за разяснението, Нана! Ще чакам да ти чуя отзивите. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Очите ми останаха в този тефтер..Такава красота и всеки детайл си е на мястото и ..искрено се надявам да попадне в ценител..Аз не бих могла да пиша в нещо толкова красиво..- признавам си..Но му се любувам искрено!

    ОтговорИзтриване