26 юли 2012

Strawberry and Orange Cupcakes Recipe Books


Правих, правих та се забравих тая нощ. Ако сте обърнали внимание на Фейскбук статуса ми, чудех се как да ви ги "поднеса" тези вкусни къпкейкове и...нещо в розово и синьо. ♥♥♥ Но, него утре, да не ви разглезвам. :) Под секрет, след като пусна тази публикация, ще има spoil alert във Фейса.
 



От целият този застой такъв прилив на вдъхновение ме обзел, че ако не трябваше да си изчистя какафонията и сътворя нещо за вечеря, бих отвъртяла още два - три броя поне. 

  


Добрата новина е, че имам желание, лошата е, че ми свършиха кориците. :( До момента използвах Little Sizzles 6" x 13" Mat board, но по последна информация от единият магазин от който си ги купувах, са ги спряли от производство. Предполагам, че още се намират тук таме с родилни мъки, но овършах почти всички УК магазини  без особен успех. Продължавам да търся алтернативи.





 Тефтерчетата са с размер 5 на 7 инча, и отиват в магазинчетата ми в Etsy и Folksy стига да си спомня паролите. :) Следват малко скучни снимки от вътре. Топерите (що за дума на български :) са Flower Soft "Yummy Recipes", а хартиите така обичаните от мен October Afternoon "Sidewalks".




 








Това за сега. Утре пак! :)

п.с. Едната снимка е със собствено мнение явно. Поне 15 пъти опитах да я центрирам, но не би. :)

17 коментара:

  1. Страхотен, страхотен тефтер! :-) Всичко в него е изпипано до най-дребната подробност :-) С нетърпение ще чакам и следващата публикация :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са :) Браво :) Хартиите много ми харесват :) Дано не те напуска вдъхновението :Р

    ОтговорИзтриване
  3. А къде са скучните снимки?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За теб са скрити, Тече. Нова опция от блогър :)))

      Изтриване
    2. Ще трябва да го разуча :D
      Целувки!

      Изтриване
  4. Аз пък искам да сменим физиономията на блога с ей тези къпкейкове :)))...я помисли по въпроса :) докато не те е напуснало вдъхновението !
    А тефтерчетата се мечта ,Наташке ! Мноооого красиви :* ! Браво !
    Целувки за всички ви :* !

    ОтговорИзтриване
  5. Много красиви и пъстри !

    ОтговорИзтриване
  6. Нана, страхотни са! С ей такива неща ме вдъхнови да започна и аз преди половин година!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И хубаво съм направила, Вили! Твоят блог е един от любимите ми в момента. :)

      Изтриване
  7. Супер са весели и сладки!И аз съм на вълна рецептурник, но не съм толкова продуктивна като теб. :) Гуш!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасни са, много нежни и бонбонени! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Нана, много ги обичам тези твои рецептурници! Свежи са, пълни с джобчета, допълнителни странички и други подобни хрумки, които биха зарадвали всеки кулинарен фен :)

    ОтговорИзтриване
  10. Нана, хващам чартера и идвам да чистя и готвя.... ти само работи...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Още ли не си тръгнала? Не останаха чисти чинии да те чакаме :)))

      Изтриване
  11. ЕХ,..само въздишам по твоите красоти..
    Истинска наслада за очите..
    Представих си ги изписани с рецепти с мамините манджи..и..ми стана едно мило..Разкошни са! А тия топери са невероятно красиви..

    ОтговорИзтриване
  12. аз тъкмо се наканих да си купя и..... няма :( ще ви връхлети ли скоро музата да сътворите нови красоти? :)

    ОтговорИзтриване